Vi har förlorat en medlem

Vi på Vilda djur iFokus har förlorat en medlem. Cristine gick bort igår. Det jag vet om henne är från kontakten med henne i samband med medlemskapet här. Ingen har blivit så glad som hon blev över vår sajt och välkomsthälningen hon fick från oss.
Sedan var jag ofta inne på hennes sajt Livskvalite iFokus där hon alltid skrev så positivt och varmhjärtat. Hon fick till och mig till att skriva där.
Vi har förlorat en fin medlem. iFokus har förlorat en varm entusiast. Världen har förlorat en god människa.
Jag tänker på de anhöriga just nu.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Så fint skrivet.
/Maria
Vi som hänger mest på Livskvalitet är helt bedövade av den tragiska nyheten som Cristines dotter Nadesch meddelade vid middagstid igår - "min mamma dog i morse". Dagen innan lade hon ut en tråd med gåtor. Hennes sista gåta fick aldrig någon lösning …
Dagen före diskuterade jag älgfoton med henne och någon vecka tidigare skickade hon ett av många meddelanden om de sista blomfrön jag fått av henne, de måste sättas i potatismos. Vi brukade byta frön med varandra. Hon byggde också upp en sajt på communityn 123minsida.se. Där samlade hon mycket av de gemensamma ämnen och bilder vi postat på Livskvalitet. Jag fick lösenordet till sajten och har postat tre olika sidor där. Länk:
http://www.livskvalitet-2.se/66312914
Cristine startade Livskvalitet iFokus 2007 och vi som har varit med där från start har haft mycket roligt med Cristine. Hon var otroligt sympatisk och vänlig och hon styrde LK på ett sätt som medfört att det varit den trevligaste sajten på iFokus, utan allt bråk och tjafs som dyker upp på snart sagt alla andra sidor på iFokus.
Cristine var bara 74 år, jag kommer att sakna henne mycket, särskilt varje gång jag loggar in på iFokus.
Hon verkar ha varit en väldigt underbar människa.
Hon var vad jag sett en människa fylld av empati
Oj hade ingen aning!🌺 Så sorgligt! Låter som om det hände plötsligt? Eller var hon sjuk fast hon liksom inte talade om det så mycket?
Hon verkade vara en väldigt fin person som ni beskriver henne. Min upplevelse av henne, det lilla jag noterade på Livskvalitet, är att hon var en varm och omtänksam person! ❤️
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Det är för sorgligt.
Var positiv -må bra
Fin tanke med tråden. Tack
Jag har haft bra kontakt med Cristine både på sajt, och via telefon i många år. Hon är en människa som jag aldrig kommer glömma. Otroligt varm och omtänksam. Tänkte alltid på andra före sig själv. Hon gav allt för andra in i det sista.
Jag fick healing av henne sent på kvällen före hon lämnade.
Men så ledsamt. Vet ej vem hon var men man får en fin bild av henne genom att läsa denna tråd. RIP.