Biten?!
Hej alla här!
För någon dag sedan när jag vaknade hade jag lite ont i mitt knä. Jag kollade snabbt på knät, och kollade sedan hastigt tillbaka. Det såg ut som att jag hade 2 stycken HÅL i mitt knä, precis bredvid varandra. Jag blev givetvis rädd men tänkte att det nog inte var något att oroa sig för då det gick över snabbt. Men nu när jag kollade igen hade ett "hål" blivit åt det svarta hållet och det andra åt det gröna + en smal rand av toning av grönt ifrån "hålet". Vad har hänt?! HJÄLP
Har ingen erfarenhet så kan tyvärr inte svara på vad det är för något men tror det underlättar om du bifogar en bild för att få en tydligare bild i huvudet på hur det ser ut. Uppsök läkare annars för hjälp utav någon med erfarenhet. Lycka till med "hålen", håller tummarna för dig!
Kan du fota av? Du kanske borde kontakta läkare?
R.I.P. Anton 💔
🤔
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
jag vet
#5 vet du vad det är eller vad menar du? :o
men minns inte vad det hette det är inget farligt kan klia sen men försvinner ta klorhexidin för att döda bakterier o vänta hade så en gång jag med det är ingen fara
tycker du ska ringa nummer 1177 å prata där är till vårdguiden ser skumt ut detta å med tanke på att det runnit grönt ur det
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
#7 tack! Är det något bett från ett djur? Är smått nyfiken :P
typ kryp
om det är kvar inom 2 veckor kontakta läkare för då vet jag inte men annars ingen fara
Du kan ju alltid precis som #8 sa, ringa och rådfråga om du inte känner för att uppsöka läkare. Under tiden så kan det vara bra att desinficera lite.
Ta kontakt med sjukvården
#0 Jag tror att det är blodförgiftning på gång, ta kontakt sjukvården på en gång!